dijous, de juliol 27, 2006

ARA PASSEJANT PER LA UNI

Una de les coses a que he de dedicar els últims dies és a fer fotos de tots aquells llocs que més he freqüentat (o no). Per a guardar-ne memòria, més que res. Per exemple, l'altre dia vaig fotografiar el camí que va de la residència fins a l'exterior de la uni gaire bé pas a pas! Calculàvem que és un camí que haurem fet més de mil vegades, i el vull conservar en la memòria tal com és. No us avorriré amb això ara, sinó que us ensenyaré indrets de la universitat que per fi em vaig decidir a captar amb la càmera l'altre dia. Des del començament que m'havia proposat fer-ho, però ja se sap, ho vas deixant...

Tot passejant em vaig trobar amb això...













1 Comments:

At dimecres, d’agost 02, 2006, Anonymous Alex said...

Les universitats buides son una mica depriments. I mes tenint en compte que si estàs en una universitat buida vol dir que tu estàs fent feina, i els que no hi son, s'estàn tocant els ous a la platja :D

Pero bueno, el teu cas es diferent, per que estàs "de vacances" :-)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home