dimecres, de juny 28, 2006

SABÍEU QUE...?

... a Letònia també es fa una gran festa per Sant Joan? Resulta que la Dace ens havia dit que el 23 de juny a Letònia fan la celebració més important de l'any, i com que jo, no sé per què, mai no recordo la data de Sant Joan, no vaig caure que nosaltres també. Fins que ella mateixa m'ho va dir. Per això vam decidir fer una gresca nocturna... Una excusa com una altra.

Però abans, alguns vam anar a sopar a ca els Atuls. Un típic pis d'una habitació, però dels petitets. Ens van cuinar menjar indi, que estava molt bo. I vaig poder tornar a menjar chapati!!






Després va començar la "juerga", primer a Mango i després al karaoke (o "nore-bang", com es diu aquí, que vol dir "sala de cançons"). Per a arrodonir, a les quatre vam presenciar el partit de Corea contra Suïssa... Requiem In Pax

CONSULTORI

Alex, et recomano visitar el "post" titulat "El te i el bambú", del 13 de juny ;)
Y, Elena, el póster no me lo llevé porque Eszter se me adelantó :D Por cierto que eso de que usas algunas de mis fotos como fondo de pantalla de tu ordenador es un elogio que te agradezco muchísimo!

1 Comments:

At dijous, de juny 29, 2006, Anonymous Alex said...

Pos per aqui, a Sant Cugat, ja estem de festes majors! Bé, estan, per que les persones decents -ehem- que treballem i aquestes coses, ens hem de llevar d'hora! Total, que ahir em va tocar intentar dormir amb un grup de música que tocava versions de Queen. Dormir a 500 metres de, vull dir. Al meu llit no hi caben més de 3 persones! XD

Alex.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home