divendres, de juny 16, 2006

NO podré votar l'ESTATUT

Aquest diumenge es vota l'Estatut. Què us he de dir... Però jo no podré. I no perquè estigui aquí a Corea, ja que des de l'estranger també es pot votar. Sinó per dues coses, una de les quals és culpa meva, i l'altra culpa del referèndum en si. La meva culpa va ser badar. Un cop es va convocar jo ja hauria hagut d'informar-me sobre què em calia fer per a enviar el meu vot. Però, pensant que tenia temps, i que la cosa seria tan senzilla com anar a l'ambaixada i votar (l'Eszter ho havia fet així amb l'ambaixada hongaresa quan al seu país hi va haver eleccions), vaig deixar passar massa dies. Quan vaig preguntar a l'ambaixada va resultar que ja era massa tard...
Però no tota la culpa va ser meva. Tal com em van explicar, les coses s'havien fet massa de pressa, i fins i tot reaccionant a temps la cosa hauria anat justa per a aquells que ens trobem tan lluny. Els terminis eren massa curts, perquè entre la convocatòria i el dia de la votació hi havia poc temps, i els documents van arribar amb retard a Seül.

De tota manera, ja us dic que hauria votat NO.

1 Comments:

At dilluns, de juny 19, 2006, Anonymous Anònim said...

Tranquil, noiet! Ja saps què ha sortit, no? Jo, si et serveix de cònsol, no volia anar a votar però vaig anar-hi i ara em penedeixo. Vés per on!
Ah, i els coreans, com ho porten això de les eleccions?Quan els hi toca?
(miriam, dient més xorradetes)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home