dimarts, de juny 06, 2006

DE SOPARS VA LA COSA

En aquest "post", ho sento, no inclouré fotos, perquè em vaig descuidar la càmera en els dos sopars que vaig fer. Quan dic sopars, òbviament, vull dir que ens vam reunir uns quants per a un sopar especial. El primer va ser amb uns vietnamites. El meu anterior company d'habitació (recordeu en Chung) va venir a l'habitació per a dir-me que un amic seu em volia convidar a sopar a casa seva. Malauradament he oblidat ja el nom de l'amic, però us en puc dir que des de fa poc viu en un pis de lloguer d'aquests d'una habitació, més petit que el de la Maki i no en gaire bones condicions (té una gotera fins i tot). Hi viu amb la seva nòvia, també vietnamita, amb qui es casarà l'any que ve (la boda la faran al Vietnam). Tots dos estudien aquí alguna cosa relacionada amb la biologia, i no els agrada gaire el menjar coreà :D Per això van cuinar plats vietnamites, senzillets, però que em van saber a glòria: potes de pollastre, sopa d'arròs i pollastre, i de postre una sopa de mongetes amb sabor dolç (com de caramel), a més d'uns petits melons de color groc que hi ha per aquí i una bossa de "ganchitos" amb sabor a plàtan (això últim no era vietnamita). Vam estar menjant durant tres hores! Però va donar gust.

El segon sopar va ser part d'una festa en motiu de la pròxima marxa de la Tae-young (la coreana amb qui fa poc vam anar d'excursió), que ha acabat els estudis i se'n va a Seül. Després del sopar en un restaurant de carn a la brasa (sam-guiop-sal) vam anar a ballar. D'això sí que hi ha fotos, però no són meves. Quan me les passin ja en posaré alguna.

Doncs aquí estan (la penúltima foto, per flipar):






1 Comments:

At dimecres, de juny 14, 2006, Anonymous santi said...

això m'olora a inicis de sopars de comiat... ganxitos de plàtan?? vull.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home