dimecres, de maig 03, 2006

TENIES RAÓ, ALEX...

Quan el meu company d'habitació va arribar, ara fa unes setmanes, no va portar un ordinador. Cosa que em semblava força estranya tenint en compte que estudia informàtica (o alguna cosa així, Computer Science). Ara, però, ja l'ha dut. Tot just fa uns dies. I des de llavors es passa el dia jugant amb vídeojocs (ara mateix està aquí al meu costat jugant), concretament amb un que es diu "Ragnarok" (tipus rol). Això ha fet que ara es passi més estones a l'habitació (entre classe i classe, encara que només sigui uns pocs minuts) o se'n vagi més tard a dormir (abans a les 12 ja dormia, ara no ho sé, perquè jo me n'hi vaig a la una i ell encara juga). Ja m'ho havia dit l'Alex que els coreans eren uns viciats :D



(La imatge -extreta d'internet- és de la versió japonesa del joc)