dijous, de maig 18, 2006

LA MILLOR TEMPORADA DE LA HISTÒRIA DEL BARÇA... I JO A COREA!!



Finalment he pogut veure el partit per internet. El problema ha estat que ho volia combinar amb el Puyal, però hi havia un desfassament d'un minut! Així que he apagat la ràdio i, per primera vegada aquesta temporada, ho he seguit per la tele amb la retransmissió en xinès :D
M'he aixecat a les tres de la matinada. Ja ho tenia tot preparat, així que simplement he escoltat l'avantmatx. I quan el partit era a punt de començar he despertat a la Maki, a qui havia convençut per a veure el partit amb mi, i fins i tot per a posar-se una samarreta del Barça.



S'ha patit molt. Cap el final començava a perdre l'esperança, però llavors ha succeït una cosa molt curiosa. El meu pare m'ha enviat un e-mail (el Messenger m'ha avisat). D'entrada he pensat en no llegir-lo per no perdre'm res del partit. Però he cregut que si me l'enviaba llavors era per tal que el llegís en aquell moment. I el mail deia: "GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL". He trigat unes dècimes de segon en reaccionar, fins que m'he adonat que el Barça havia marcat, però nosaltres no ho havíem vist encara per culpa del desfassament. Hem cridat d'alegria i ens hem disposat a veure el moment del gol que estava al caure. Molt curiós. Després d'això he tancat el MSN, no fos que tornés a passar el mateix. I hauria passat! Perquè hem fet el segon i hem guanyat la Copa d'Europa!! Ja en tenim dues; més que el Celtic de Glasgow, el Feyenoord, l'Aston Villa, l'Hamburg, l'Steaua de Bucarest, el PSV Eindhoven, l'Estrella Roja de Belgrad, l'Olimpique de Marsella i el Borussia Dormund, equips que en un moment donat de la seva història han tingut estrella, però res més. Ens coloquem, doncs, una mica més, allà on ens pertoca.

1 Comments:

At dimecres, de juny 14, 2006, Anonymous santi said...

sniff. què emocionant i alhora trist viure-ho des de lluny. jo vaig quedar per veure-ho amb els mateixos -i més gent- que ANYS abans havíem vist el Milan - Barça. I ens vam treure l'espina. Jo vaig apostar a vuitens de final que Larsson marcava a la final el gol de la victòria... i com si ho hagués fet.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home