diumenge, d’abril 30, 2006

JIFF (Jeonju International Film Festival)

Divendres va començar la 7ª edició del JIFF, un festival de cine que va començar com una cosa petita, dedicat a exhibir un cinema independent i alternatiu, però que s'ha convertit en un event de referència aquí a Corea. Sense ser una gran cosa, atreu fins i tot a un cert nombre de premsa internacional, com un portuguès que es diu Luis, a qui de fet he conegut a través del Fòrum d'una pàgina web de cinema Coreà, que treballa per a una empresa d'animació portuguesa, i que ha vingut aquí per a tres mesos. També té una pàgina web de cinema asiàtic. Un altre contacte interessant que tinc!

I també estic jo, és clar! Tot i que sense un passi de premsa (ara penso que potser l'hauria pogut aconseguir tal com vaig fer a Sitges) m'he de conformar amb comprar les entrades a taquilla. Fins dijous que ve en veuré sis. La primera va ser un conjunt de curtmetratges d'animació coreans; i ahir, dos migmetratges d'una hora (de fet, són episodis de sèries de televisió) de temàtica de terror, un del Joe Dante sobre uns soldats americans morts a l'Iraq que tornen a la vida com a zombis per a votar contra el Bush!, i una altre, molt bona, del japonès Kiyoshi Kurosawa. Ay, quant de temps sense parlar de cine! Un dia ja us parlaré de tot el cinema coreà que m'estic tragant ara.


1 Comments:

At diumenge, d’abril 30, 2006, Anonymous Anònim said...

No sé ben bé per què, pero aquestes fotos m'han arribat. I mira que n'hi ha per escollir...

...i aquest finde venen l'Arnau, l'Àlex i el David... a Albacete!! W00t!!!!11!!one1!! ^__^ Només faltes tu... pero com va dir un sàvi anònim... "hay mas días que longanizas." ^_^ Estic segur que tard o d'hora ens reunirem tots plegats com als "vells temps" ... potser tots i companyia. ~_^

Ha sigut un Dissabte mogudet, perdona per la incoherencia sintactico-psicològica. :P


PD: "VHS" vol dir "Veig Històries Sorprenents"? O_o'


Dd.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home