dilluns, d’abril 03, 2006

ANIVERSARI A SEÜL

Ahir va ser el meu aniversari (s'accepten felicitacions amb retard), i serà un d'aquells que recoraré sempre. Més que res perquè fer anys mentre ets a una ciutat com Seül, tan lluny de casa, i gastant diners amb la nòvia, és una cosa que no s'oblida fàcilment. Així és, la Maki i jo vam anar aquest cap de setmana a la capital de compres. La decisió va venir motivada per diversos factors. Feia temps que comentàvem d'anar a Seül un parell de dies tot sols (fora de Jeju-do no hem fet cap altre viatge plegats). Pensàvem fer-ho després que vinguin els meus pares, però a mi em va entrar urgència perquè per al meu treball sobre cine necessito comprar alguns llibres en anglès que no puc trobar a Jeonju; i també volia comprar-me pel·lícules. Tot això unit al fet que era el meu aniversari i volíem fer alguna cosa especial, ens va decidir.
Dissabte d'horeta vam agafar l'autobús. Durant el viatge va començar a ploure i ja no s'aturaria en tot el dia, però no ens va molestar gaire perquè vam ser tota l'estona sota terra. M'explico. Jo tenia tres adreçes de llibreries on anar. La primera era a l'estació central on ens duia l'autobús. Es tracta d'un centre comercial subterrani, com molts d'altres que hi ha per aquí. Els altres dos llocs on vam ser també ho eren.
Els llibres no els vaig trobar (només un, però era molt car). Els de cine, perquè me'n vaig comprar un d'història de Corea i un altre d'articles sobre el nacionalisme a Corea. Allò que vaig comprar principalment van ser pel·lis. I no us imagineu quantes! Ni jo mateix ho sé. Un moment que les compto........................... 18! Vaig procurar que no fossin cares. Cap no passa dels quinze euros, i dues d'elles costaven tres cada una. Però entre això i una jaqueta i un pantaló que em vaig comprar al dia següent, al final em vaig gastar una petita fortuna :P

Després de les llibreries vam anar a l'hotel (el de sempre), vam anar a sopar fora (aquí la pluja sí ens va molestar una miqueta), i ja està. A les dotze la Maki només em va cantar l'aniversari feliç en coreà, perquè li vaig dir que estrictament parlant jo no tindria 26 anys fins les 12:10 del migdia (5:10h hora catalana).
El matí del diumenge, després de consultar el resultat del Barça-Madrid i abans de deixar l'hotel, vam fer una mica de turisme en un palau que hi ha allí al costat. L'anècdota va ser que només s'hi pot entrar amb guia. Les hores d'entrada van per idiomes, i en aquell moment -l'únic que ens anava bé- era en japonès. Així que ja em teniu a mi rodejat de japonesos escoltant una explicació de la que no entenia res (la Maki m'anava resumint el que deien, però ja està). El més curiós era que ningú em mirava, diu la Maki que perquè quan els japonesos veuen alguna cosa estranya pensen que no queda bé mirar-la. A més, el palau era prou maco com per a a treure l'atenció per si sol.









A les 12:10h puntualment vaig rebre els meus regals :) Un moneder (sento dir que no gaire maco-, un ninotet de Sponge Bob (gran sèrie que jo li vaig ensenyar!), i un llibre de contes de ciència-ficció que em va comprar el dia anterior quan veia que jo no em decidia a fer-ho :D Després d'això vam anar a dinar. La Maki em volia convidar i li vaig dir que volia "mandu" fregit (foto de la dreta). I també un troçet de pastís :) I en acabar, altre cop de compres. Vam anar a una tenda d'una marca japonesa (Muji, potser ja us ho havia dit; he sentit que ara obriran una tenda al Passeig de Gràcia!), i mentre jo m'hi passejava esperant a què la Maki triés, doncs vaig veure una camisa que em va agradar i... au, més despesa. També em vaig comprar uns pantalons per a combinar.

I res més, tu, que ja n'hi havia prou. A la nit, ja a la meva habitació, vaig parlar amb la família, i a dormir un any més gran... Aquí em teniu amb 26 anys.

4 Comments:

At dilluns, d’abril 03, 2006, Anonymous Anònim said...

ANIVERSARI FELIÇ, ANIVERSARI FELIÇ, ANIVERRRSAAAARIIII FEEEELIIIIIÇÇÇÇÇ, ANIVERSARI FELIÇ!!!

Noiet, espero que t'arribés la meva felicitació electrònica i espero que hagis passat un aniversari d'escàndol. La resta de desitjos són a la targeta cibernètica... jijij Per cert, quan ens mostraràs una foto de tots dos?

MOLT FELIÇ ANY NOU!!
miriamb

 
At dilluns, d’abril 03, 2006, Anonymous Anònim said...

^_^

Felicitats nano!

Encara sort que acceptes felicitacions amb retard... la memòria no és el meu fort. :P

Qui sap, potser els 27 els cel.lebrarem fent uns "Micro Machines (TM)". Jajaja..jaja...ja. *Cough.* ...o potser no seria tan divertit. -_-

...ens fem grans? O_o


Dd.

 
At dimecres, d’abril 05, 2006, Anonymous Alex said...

Com el Didac, aqui tens la meva felicitació retardada... ;)

Pero bueno, suposo que la Maki ja t'haurà felicitat unes quantes vegades per compensar els amics sense memòria... ^_^

Saluts! I que en facis molt més! (Sigui on sigui! ¿Japó?)

 
At divendres, d’abril 07, 2006, Anonymous Enric Sendra said...

Felicitats KO-DO. Avui és dia 7 aquí a Barna... Fa mal dia, fa dos dies que el barça és oficialment a les semis de la champions. Ja m'han posat una multa per beure al carrer. I estic contant les hores per veure V de vendetta. Pel que fa a la resta, tot igual.

Espero que estiguis disfrutant al màxim per Korea... FELIIICIIITATS

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home