divendres, de març 24, 2006

UN ALTRE ADÉU... CARAI

Em sembla que no us he parlat mai d'en Wilson. En realitat, en Wilson no es diu Wilson sinó Ho-sung, però com molts coreans s'ha buscat un nom anglès que ens fa la vida més fàcil als estrangers. El vaig conèixer perquè un dia em va "abordar" i em va dir que m'havia vist a la facultat d'idiomes i que li agradaria que quedèssim per dinar. Des de llavors hem quedat de tant en tant. De vegades he de reconèixer que em feia pal, perquè el seu anglès és una mica incomprensible i costa comunicar-se. Però finalment li he agafat estima, i ara resulta que se'n va sis mesos al Vietnam a fer més o menys el mateix que jo estic fent aquí a Corea. Avui hem dinat junts per darrera vegada i ens hem intercanviat regalets: ell m'ha donat un parell de penjolls; i jo li he comprat una llibreteta per tal que hi escrigui les seves vivències al Vietnam, tal com jo faig en aquest weblog (ah, i també el boli per a escriure-hi). Bona sort!



CONSULTORI

Dídac, pel que fa al tema del beisbol, sento decebre't, però ho he consultat i resulta que el jugador estrella dels Yankees, un tal Álex Rodríguez, té un contracte de deu anys a raó de 25 milions de dòlars per temporada (el sou del Ronaldinho no arriba als 10). L'esport que estigui lliure de culpa, que llenci la primera...
I sí que hi ha secció de beisbol del Barça... però no te'n sé dir res :P

I sembla que arriva la primavera!!

1 Comments:

At dilluns, de març 27, 2006, Anonymous Anònim said...

Este... Guau? O_o;

Q-llons... no sé si sentirme pitjor. Encara que... els yankees són... pos eso. Yankees.

Visca el Barça. :P


Dd.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home