dimarts, de març 07, 2006

MÉS CANVIS

Aviat hi haurà força canvis per aquí. Per començar s'ha iniciat el nou curs (per als coreans). Per això, aquí a la residència hi ha hagut moviment. Les persones que havien vingut només pel període vacacional han marxat, com el meu company d'habitació, en Chung (recordeu, vietnamita), que ha tornat a l'edifici número 1, on estava abans. I ara jo estic esperant a que vingui el meu nou company, que vaig veure a les llistes que és un àrabo-francès. Mentrestant estic aquí solet i tranquil :)

D'altra banda, les classes de coreà s'acaben ja aquesta setmana (no, no parlo gaire coreà), i això significa que la nostra rutina diària variarà. Se suposa que ens donaran unes altres assignatures, en anglès, sobre cultura, economia... coreana. Però encara no ens ho han concretat. I també hem de fer un treball d'investigació, que diuen que pot ser sobre allò que vulguem, no només vinculat a la nostra carrera. Per això, tot i que jo estic aquí com a estudiant d'història, miraré de fer-lo de cine, i així avançar amb la meva tesina. El problema és buscar un professor que em dirigeixi el treball. Aquí no hi ha facultat de cine, i a la de comunicació no sé si hi haurà algú especialitzat en cine. A banda que falta que sàpiguen parlar anglès... Una opció que tinc és treballar amb una amiga de l'Eva (la valenciana professora de castellà), que fa una assignatura de cine. Ella no és experta en la matèria, però parla castellà i potser em pot dirigir a algú altre. Ja veurem.

També tinc un petit embolic pel fet d'estar aquí també com a estudiant d'intercanvi. Se suposa, doncs, que he de fer algunes assignatures d'història per a després convalidar-les a l'Autònoma. Però òbviament no les puc fer perquè no entenc al coreà! Per sort m'han dit que amb què en faci una n'hi ha prou, i agafaré una d'aquesta amiga de l'Eva, i algún "trapicheo" farem ;)

Bé, quan tot això arribi, ja ho comento.