dijous, de març 09, 2006

DIA DE BONES NOTÍCIES

Així va ser ahir. Dues molt bones notícies em van arribar, ja de bon matí, i em van mantenir amb una alegria enorme tot el dia. La primera va ser la victòria (perquè vam guanyar!) del Barça sobre el Chelsea que, per cert, vaig escoltar en directe per primera vegada aquesta temporada, aixecant-me a les 4 de la matinada.
La segona va ser que, per fi, vaig rebre la resposta d'un professor que m'ajudarà a fer un treball sobre cinema asiàtic. L'havia començat a buscar feia poc, però em corria pressa perquè les classes de coreà ja s'han acabat i ara hem de començar amb la recerca. El que vaig fer va ser enviar e-mails als professors que m'apareixien a la web de la universitat, però no hi havia respostes. Fins que finalment ahir va arribar aquesta. Un dia d'aquests l'aniré a veure, i espero que em sigui profitós de cara a la meva tesi.

Doncs res, que estic molt content :D

2 Comments:

At dimarts, de març 14, 2006, Anonymous Anònim said...

...a les 4? O.o

S'ha de ser culé... hi han coses que no canvien. XD


Dd.

 
At dijous, de març 16, 2006, Anonymous Anònim said...

EIIIIIII!!!ja m'hagués agradat anar al camp...durant tot el partit em vaig enrecordar del parell de vegades que hem anat plegat al camp...transformació!!!!!
Petonets!!!!
En breu podrás rebre més noticies meves...però era per dir-te que ei...et llegeixo, tot i que no digui res...ara haig de marxar.petonets

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home