dimecres, de gener 18, 2006

K-C-C!... K-C-C!

Nova experiència. I tan nova! Aquest cap de setmana vaig anar a veure un partit de bàsquet, cosa que no recordo haver fet abans. Per a la Maki era el segon cop, perquè ja hi havia anat, aquí mateix a Jeonju, amb una amiga . M'hi vaig decidir entre altres coses pel baix preu de les entrades: només 6.000 won, uns 5 euros!!
Jugaven l'equip local -que, per cert, té el pavelló just al costat de la uni- el KCC, contra els Orions de Tegu. Devia ser un partit molt important, perquè el pavelló estava ple a vessar; fins i tot hi havia gent asseguda a les escales (què passa amb les normes de seguretat!). El partit va ser molt emocionant. Fins el tercer quart el KCC anava perdent, moltes vegades de fins a catorze punts. Però en els últims minuts van remuntar per acabar guanyant 90 a 88 en els darrers segons!

No puc comparar, ja dic, amb els partits de la nostra lliga. Els coreans tenen un rollo molt ianqui, amb un showman al principi i concursos i aquestes coses durant els descansos. El públic cridava, però no estava massa agitat, sobretot tenint en compte la tensió del partit al final.

La Maki i jo vam animar i vam patir com uns afeccionats de l'equip més. Personalment trobava a faltar les emocions de l'esport en viu. Em sembla que repetiré :)








P.D.: Una salutació a la mare de la Susanna. Inesperada lectora del meu weblog :)