dissabte, de desembre 17, 2005

NOU "ROOMMATE"

El curs ha acabat per als coreans. Aquí es comencen les classes a finals de febrer i s'acaben... doncs ara, a mitjans de desembre. Per a nosaltres, però, la cosa diferent. Per als del programa IFR, i per a la majoria d'estrangers que estan aquí fent postgraus, doctorats... aquest calendari no compta. En concret pels de l'IFR les vacances començaran el dia 22 d'aquest mes i fins el 9 de gener. Però d'això ja en parlarem.

El final de les classes regulars també ha tingut un efecte en nosaltres, ja que ha fet variar un tant el nostre entorn. Aquí a la residència, a banda d'haver-nos quedat més sols, hi ha hagut una reestructuració de les habitacions. Aquells que tenien un company d'habitació coreà, com que aquest ha marxat, ara tenen un nou company (molts d'aquests nous inquilins provenen d'altres edificis, que ara quedaran buits fins el febrer, i així se n'estalvien la calefacció). El meu company, com sabeu, era del Nepal, però també ha marxat. No és que hagi tornat al seu país, sinó que s'ha cansat de viure a la residència, i amb tres nepalesos més s'han buscat un pis de lloguer fora de la universitat. Ara podran entrar i sortir quan vulguin, dutxar-se amb aigua calenta quan els hi vingui de gust...

Total, que ara jo també tinc un nou company d'habitació. Encara que només fins al febrer, quan tornarà a l'edifici número 1, on era fins ara. El seu nom és Chung, i és del Vietnam. Encara no el conec gaire. No parla gaire, però sembla bon noi. La meva sort és que aquest també es passa el dia al laboratori (en el seu cas, de biologia). Ahir, per exemple, quan jo em vaig llevar a les nou ja no hi era, i no va aparèixer fins les 0:30... i es va posar a estudiar durant tota la nit! I jo aquí rascant-me la panxa... A veure si penco una mica més :P

M'adono que no us he posat mai una foto d'en Kumar -l'anterior "roommate" que he tingut. Així que aquí la teniu. Està a la nostra habitació amb un amic. Ell és el de la dreta.



I aquest és en Chung.

1 Comments:

At dissabte, de desembre 31, 2005, Anonymous santi said...

A veure, i el nadal fora de casa què?? Res a dir?? Reclamo actualitzacions de blog!! Feliç any!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home