dilluns, de desembre 12, 2005

AQUESTA SETMANA

Està fotent un fred que pela! Tant, que la neu que va caure el cap de setmana passat, encara no s'ha fos del tot. I com que aquesta nit ha nevat una mica, doncs encara n'hi ha més. Jo he estat malalt aquest dies i no he anat gaire a classe. Simplement m'he estat a la meva habitació llegint, estudiant una mica i mirant pel·lis (m'estic baixant uns quants episodis d'Star Trek).

El cap de setmana, però ja estava millor i he sortit. El dissabte vaig anar amb l'Eszter i el Raphaël (que la setmana anterior havien tallat, però que ara sembla que tornen a sortir... c'est l'amour) a un museu del paper que hi ha en una fàbrica de paper al mateix Jeonju: Pan Asia Paper Museum. No és gaire gran, però està bé. S'hi parla de la història del paper (per una vegada hem sentit parlar de coses que passen -o han passat- fora de Corea, i en anglès!), i hi ha algunes mostres de gran antiguitat.








Després vam anar al centre a donar una volta, i vam sopar en una pizzeria. Aquí podeu veure el principal carrer / zona comercial. Sembla que estigui decorat especialment per al Nadal, però quan vam arribar aquí a l'estiu ja tenia aquestes llums.



A banda d'això he anat un parell de vegades al DVD Room amb en Raphaël. Primer vam veure "Assault on Precinct 13", un "remake" de l'original del Carpenter. I ahir una coreana sobre un "psycho-killer". Prescindibles les dues...

I algú es preguntarà on és la Maki. Doncs ha estat a Seül amb la seva mare i la seva germana que l'han vingut a visitar. Per Nadal serà ella qui vagi al Japó, i jo me n'aniré... a Taiwan!! Sí, sí. L'Eszter i jo ja hem comprat els bitllets. Però això és una història que ja arribarà :)